Курс Графіка і дизайн у Дніпрі UI/UX, Photoshop, Illustrator, 3D, Corel Draw, InDesign

[Графіка і дизайн]

Курс Графіка і дизайн у Дніпрі - це курс для початківців дизайнерів, розрахований на підготовку за основними напрямками растрової та векторної графіки.
Протягом курсу на практиці вивчаємо основи з фундаментальних розділів комп'ютерної графіки:

- комп'ютерна графіка і малюнок (Photoshop / Illustrator / Corel);
- 3D моделювання (3Ds MAX);
- анімація (After Effects);
- поліграфія (InDesign);
- UI/UX design в WEB розробці, макетування.

Мета курсу: на практиці навчити студента основам комп'ютерної графіки та UI/UX дизайну.
Курс читають 4 викладача, кожен з яких спеціалізується в своєму напрямку.
По закінченню навчання, студент може вибрати окремий курс для поглибленого вивчення.


Курс триває 4 місяці (64 години)
Заняття 2 рази на тиждень (по 2 години)
Є групи у вечірній час та группи в утрішній час
Внесок 2200 грн. на місяць
По завершенню курса міжнародний сертифікат *
В группі 8-12 студентів
Найближчий старт 12 вересня 2019
Місце проведення - навчальний центр ОРТ Дніпро
Можливо отримати Грант на навчання

Этот курс входит в направление «Компьютерная графика»

  • Графіка і дизайн | Комп’ютерна графіка

    Курс Графіка і дизайн — курс для початківців дизайнерів, що дає на підготовку по роботі з растровою і векторної графіки із застосуванням розповсюджений графічних пакетів: Adobe Photoshop & Illustrator, Corel Draw, 3Ds Max. Курс включає розділи з основ проектування призначеного для користувача інтерфейсу (UI/UX). По завершенню курси ви можете вибрати одну з спеціалізацій 3D моделювання або анімація.

  • 3D Моделювання | Комп’ютерна графіка

    Курс орієнтований на студента, який ставить перед собою мету навчитися принципам створення та обробки комп’ютерного 3D моделювання від нескладних моделей до професійного рендеру сцен. Курс рекомендований, як продовження курсу Графіка і дизайн.

  • Основи анімації | Комп’ютерна графіка

    Курс орієнтований на фахівців в області комп’ютерної графіки, які мають досвід роботи з векторною програмою ілюстратор. Курс рекомендований, як продовження курсу Графіка і дизайн.

Наші студенти тв відгуки про курс

Наши выпускники

Програма курсу **

  • Растрова графіка
    • Введення;
    • Відомості та основні поняття про растрової графіки;
    • Установки кольору, глибина кольору. Піксель. Формати зберігання;
    • Робота в програмі Adobe Photoshop;
    • Налаштування вікон та панелей інструментів;
    • Налаштування кисті;
    • Завантаження та створення кистей;
    • Інструменти ретуші та їх налаштування;
    • Обробка і ретушування фотографій;
    • Робота в шарах. Шар-маска;
    • Автоматизація
    • Запис скрипта;
    • Пакетна обробка;
    • Використання бібліотек;
    • Кольорові канали;
    • Обробка каналів. Криві;
    • Створення анімаційних банерів.
  • Векторна графіка
    • Поняття про векторну графіку та її відмінності від растрової;
    • Робота в програмі Adobe Illustrator;
    • Робота з примітивами;
    • Перо. Опорна точка;
    • Обробка контурів;
    • 3D обробка. Проектування;
    • Градієнти і маски;
    • Кисть та її налаштування;
    • Дискретні, об’єктні кисті;
    • Трасування зображень;
    • Робота з текстом;
    • Стандарти друкованої продукції;
    • Ефекти трансформації і деформації.
  • Юзабіліті
    • Основи юзабіліті;
    • Евристики Нільсена. Створення вайрфреймов;
    • Прототипів і ментальних карт;
    • Основи типографіки і колористики;
    • Майстер-клас з процесу Дизайн-мислення (Design Thinking Workshop);
    • Створення стартапу — від ідеї до тестування прототипу.
  • Web-дизайн — UI/UX
    • Основи юзабіліті;
    • Евристики Нільсена. Створення вайрфреймов;
    • Прототипів і ментальних карт;
    • Основи типографіки та колористики;
    • Майстер-клас з процесу Дизайн-мислення (Design Thinking Workshop);
    • Створення стартапу — від ідеї до тестування прототипу.
    • Принципи веб-розробки;
    • Логічна і фізична структура сайту;
    • Пріцніпи верстки (HTML&CSS);
    • Монтаж і верстка на базі редакторів NotePad++;
    • Хостинг сайту;
    • Просування та оптимізація сайтів (ознайомчо);
    • Принципи взаємодії дизайнера і технічних фахівців.
  • Основи 3D моделювання
    • Інструментарій програми;
    • Основні прийоми моделювання;
    • Архітектурна візуалізація по заданому проекту;
    • Рендер проекту;
    • Моделювання персонажа. Маска. Рендер;
    • Імпорт/експорт об’єкта. Формати збереження;
    • Підготовка моделі персонажа до друку на 3D принтері.
  • Основи розробки ігор Unity 3D
    • Відкриття Unity 3D, інтерфейс;
    • Знайомство з магазином моделей. Загрука AssetStore, пошук, скачування, імпорт в проект;
    • Створення оточення. Terrain. Використання завантажених Ассет з терайном, скайбокси, дірекшінал лайн;
    • Створення персонажа. Прив’язка до контролера;
    • Анімація персонажа;
    • Створення мобів та їх взаємодію;
    • Системи частинок. Білд проекту WebGL та StandAlone

Програмні пакети вивчаються в рамках курсу

Приклади робіт виконаних студентами в рамках даного курсу. Ви будете вміти малювати подібні роботи.

summer-22-1
stol-i-arbuz-teni

Приклади робіт по UI/UX дизайну і проектування інтерфейсів.

* Навчальний центр залишає за собою право видавати сертифікат тим студентам, які протягом курсу виконували зобов'язання по регулярного відвідання і виконання контрольних робіт.

** Навчальний центр залишає за собою право вносити зміни в програму курсу.